Het Coronavirus houdt ons in de ban. Wij volgen de richtlijnen van het Kabinet en het RIVM tegen
verspreiding van het virus.
Dit betekent dat wij van thuis uit werken en u niet fysiek op een van onze kantoren kunnen
ontvangen.
Natuurlijk zetten wij onze dienstverlening juist in deze bijzondere tijd voort. U kunt daarom gewoon
bij ons terecht met al uw vragen. Bel of mail ons gerust. Onze medewerkers staan voor u klaar!
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen op kantoor.
Tijdens de feestdagen zijn wij op sommige dagen niet op kantoor aanwezig. Het blijft wel mogelijk om uw schades en wijzigingen te melden via de (nood)telefoon en mail, echter kan het dus wat langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt.
De aangepaste openingstijden met de feestdagen:
Donderdag 21 december 2017 Onze kantoren in Horst, Panningen en Roermond vanaf 16.30 uur gesloten. Telefonisch blijven wij wel tot 17.00 beperkt bereikbaar voor uw vragen
Maandag 25 december 2017 (eerste kerstdag) Onze kantoren zijn gesloten.
Dinsdag 26 december 2018 (tweede kerstdag) Onze kantoren zijn gesloten
Maandag 1 januari 2018 Onze kantoren zijn gesloten
Tussentijdse wijzigen doorgeven Voor tussentijdse wijzigingen kunt u ons het beste een mail sturen. Klik hiervoor onze contactgegevens of kijk op onze contactpagina.
Schade melden Wilt u een schade melden? Dan kunt u in de meeste gevallen al veel zelf regelen. Kijk eens op onze pagina"Wat te doen bij schade?"voor meer informatie.
De hypotheekaanvraag duurde langer dan gedacht. Uiteraard was de hypotheek wat complexer dan bij niet-zelfstandigen. Over het algemeen wel zeer tevreden.