Heb je een vraag?

Onze klantenservice staat voor je klaar. Onder werktijd kun je telefonisch of per mail contact opnemen. Buiten kantooruren kun je je vraag stellen per mail of via ons contactformulier. Wij komen er dan zo snel mogelijk bij jou op terug.

Direct zelf regelen Naar klantenservice zakelijk
scrollen

Direct zelf doen

Je kunt 24/7 zelf een aantal zaken regelen. Bellen mag uiteraard ook.

Veelgestelde vragen

Hier vind je veelgestelde vragen én de antwoorden. Heb jij een andere vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag verder.

Ik ga een andere auto kopen, hoe kan ik dit op mijn verzekering wijzigen?

Je kunt online het formulier invullen of je wijziging telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 78 66 200.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga met pensioen, waar kan ik nu al op letten?

Dat ligt aan je wensen; wij kijken graag samen met jou wat je wensen zijn en welke route je nu al kunt bewandelen om met een gerust hart met pensioen te kunnen gaan. Plan daarom gerust een gesprek met ons in.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga op vakantie, waar moet ik op letten?

Heb je al een reisverzekering? Kijk dan wat je dekking is en of die geldt voor de plek waar je heen gaat. Heb je nog geen reisverzekering? Sluit deze dan eenvoudig af . Je kunt ons ook even bellen, dan kijken we er samen naar.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik heb schade, wat moet ik doen?

Meld je schade online of bel met een van onze medewerkers op 088 – 78 66 230.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil een andere woning gaan kopen, welke mogelijkheden heb ik?

Een andere woning heeft gevolgen voor je huidige hypotheek óf je moet voor het eerst een hypotheek afsluiten. Neem contact met ons op via 088 – 78 66 2320 en we kijken samen wat je mogelijkheden zijn.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil een rekening afsluiten bij de Regiobank. Kan dat?

Jazeker, dat kan. Maak hiervoor een afspraak met een van onze medewerkers via 088 – 78 66 200.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil mijn leegstaande woning gaan verhuren, hoe zit het met de verzekering?

Het verhuren is vaak gewoon mee te verzekeren. Plan een adviesgesprek in en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Heeft deze vraag je geholpen?
Kan ik mijn premie in termijnen betalen?

Ja, dat kan. Vaak is het mogelijk om de premie maandelijks te betalen, meestal dan wel verplicht via automatische incasso. Wij kunnen dit voor je regelen.

Heeft deze vraag je geholpen?
Mijn kind gaat op kamers, kan ik dit verzekeren?

Ja, dat kan. Je kunt bij je inboedelverzekering een verzekering afsluiten voor de inboedel van je kind. Neem even contact met ons op en wij regelen het voor je.

Heeft deze vraag je geholpen?
Mijn kind wordt 18 jaar, verandert er dan iets in onze verzekeringen?

Jazeker, vanaf 18 jaar moeten kinderen een eigen ziektekostenverzekering afsluiten. Dat kan online of bel even met ons.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ons kindje is geboren, wat betekent dit voor mijn verzekeringen?

Kinderen zijn vaak meeverzekerd, dan moeten ze wel aangemeld zijn. Neem contact met ons op, dan kijken we wat er aangepast moet worden en dan regelen we dit voor je.

Heeft deze vraag je geholpen?
Zijn mijn huisdieren ook meeverzekerd?

Ja, huisdieren zijn meeverzekerd op je aansprakelijkheidsverzekering.

Heeft deze vraag je geholpen?
Alle vragen bekijken

Reactietermijnen

We reageren zo snel mogelijk op een informatie- of wijzigingsverzoek. Je ontvangt in ieder geval binnen deze periode een reactie:

Jouw verzoek Toelichting Reactietermijn 
Meer informatie Je wilt informatie over onze producten, dienstverlening of over je eigen verzekering 2 werkdagen
Verzekering afsluiten Je wilt bij ons (via je adviseur) een nieuwe verzekering afsluiten 2 werkdagen
Iets wijzigen Je wilt iets wijzigen of aanpassen in je verzekering 2 werkdagen
Overzicht en documenten Je vraagt een overzicht, berekening of document aan 2 werkdagen
Schadeclaim of uitkering Je dient een schadeclaim in of vraagt een uitkering aan 2 werkdagen
Klacht Je dient een klacht in over onze dienstverlening Binnen 2 werkdagen ontvangt jeeen bevestiging en welke stappen we gaan ondernemen, zie ook onze klachtenprocedure
Wat klanten over ons zeggen

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en de mogelijkheden worden duidelijk toegelicht.

star
star
star
star
star
Familie Steeghs 2021

De factuur en kosten zijn aan het begin uitgelegd: Prijs en kwaliteitsverhouding is goed. Ook een goede klik met de adviseur.

star
star
star
star
star
W. Coenders 2021

De adviseur heeft ons goed geholpen. Hij heeft alle opties goed toegelicht en uitgelegd. Hij had het wel in de gaten als we iets niet helemaal begrepen en vroeg dat ook. Geduldig en duidelijk lichtte hij dan alles nogmaals toe. Hij nam de tijd voor ons en was goed bereikbaar als we hem nodig hadden.

star
star
star
star
star
Vivian 2021

Duidelijk in uitleg en onderbouwingen. Correct afspraken nakomen!

star
star
star
star
star
Nicole 2021

Perfecte uitleg en snelle reacties. In tegenstelling tot anderen waar men lang op antwoord moet wachten.

star
star
star
star
star
Paul Hagenkamp 2021

Deskundig advies en grote betrokkenheid.

star
star
star
star
star
Relatie uit Weert 2021

Je wordt er netjes te woord gestaan. En hebben ruim de tijd voor je om alles uit te leggen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Weert 2021

Mijn schade is goed en snel afgewerkt. Dit vind ik een belangrijke reden om jullie aan te bevelen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021

Contacten verlopen goed; wordt correct geholpen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Panningen 2021

Goede, toegankelijke en informele begeleiding.

star
star
star
star
star
Relatie uit Afferden 2021

Wij zijn tevreden! Ga zo door.

star
star
star
star
star
Relatie uit Beringe 2021

Alles is prima verlopen! Leuk gesprek met de adviseur gehad.

star
star
star
star
star
Anoniem 2021

Een snelle verwerking van een schade. We zijn tevreden!

star
star
star
star
star
Relatie uit Arcen 2021

Telefonisch en per e-mail goed bereikbaar en snelle afhandeling. Heel prettig contact met de medewerkers.

star
star
star
star
star
Relatie uit Overloon 2021

Ik ben al jaren klant bij Summa en heel tevreden. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe anderen het doen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Egchel 2021

Is prima zo. Een 9 of 10 is zelden te bereiken met digitalisering, omdat te veel zaken toch heel persoonlijk zijn

star
star
star
star
star
Relatie uit Herten 2021

Communicatie goed, snelle en correcte afwerking

star
star
star
star
star
Relatie uit Bergen 2021

Betrouwbaar in de afspraken, helder van uitleg en altijd bereid tot goede adviezen

star
star
star
star
star
Relatie uit Roermond 2021

Snelle en duidelijke communicatie, snelle reactie bij schade.

star
star
star
star
star
Relatie uit Siebengewald 2021

Korte lijntjes, snelle afhandeling, vriendelijk

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021

Snelle en duidelijke communicatie. Polis goed leesbaar.

star
star
star
star
star
Relatie uit Kerkrade 2021

Korte lijnen. Je wordt vriendelijk en goed geholpen als er vragen of claims zijn.

star
star
star
star
star
Relatie uit Venlo 2021

Snel, makkelijk en mijns inziens zorgvuldig.

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021