Je oldtimer veilig stellen?

Wij begrijpen jouw liefde voor je klassieker. Daar ben je zuinig op en die wil je goed verzekeren. Bij ons kun je een klassiekerverzekering afsluiten voor je klassieke auto, motor of brommer.

Neem contact op
scrollen

Oldtimer?

Je klassieker komt in aanmerking voor een klassiekerverzekering als:

  • Je klassieker minimaal 25 jaar oud is voor auto en motor, minimaal 20 jaar voor bromfiets.
  • Je rijdt maximaal 7.500 kilometer per jaar.
  • Je auto wordt gezien als verzamelobject en er bestaat een merkenclub voor.
  • Je auto gebruik je alleen recreatief en/of hobbymatig, dus niet voor woon/werk verkeer of de dagelijkse boodschappen.
  • Je klassieker staat in een afgesloten stalling geparkeerd.
  • Naast de oldtimer, staat er nog een auto op je naam geregistreerd voor dagelijks gebruik.
  • De regelmatige bestuurder moet 25 jaar of ouder zijn in geval van een bromfiets.
  • Taxatierapport is verplicht bij casco (beperkt of volledige) dekking. We kunnen je erkende taxateurs aanraden.
Wat klanten over ons zeggen

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en de mogelijkheden worden duidelijk toegelicht.

star
star
star
star
star
Familie Steeghs 2024

De factuur en kosten zijn aan het begin uitgelegd: Prijs en kwaliteitsverhouding is goed. Ook een goede klik met de adviseur.

star
star
star
star
star
W. Coenders 2024

De adviseur heeft ons goed geholpen. Hij heeft alle opties goed toegelicht en uitgelegd. Hij had het wel in de gaten als we iets niet helemaal begrepen en vroeg dat ook. Geduldig en duidelijk lichtte hij dan alles nogmaals toe. Hij nam de tijd voor ons en was goed bereikbaar als we hem nodig hadden.

star
star
star
star
star
Vivian 2024

Duidelijk in uitleg en onderbouwingen. Correct afspraken nakomen!

star
star
star
star
star
Nicole 2024

Perfecte uitleg en snelle reacties. In tegenstelling tot anderen waar men lang op antwoord moet wachten.

star
star
star
star
star
Paul Hagenkamp 2023

Deskundig advies en grote betrokkenheid.

star
star
star
star
star
Relatie uit Weert 2023

Je wordt er netjes te woord gestaan. En hebben ruim de tijd voor je om alles uit te leggen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Weert 2023

Mijn schade is goed en snel afgewerkt. Dit vind ik een belangrijke reden om jullie aan te bevelen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2023

Contacten verlopen goed; wordt correct geholpen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Panningen 2023

Goede, toegankelijke en informele begeleiding.

star
star
star
star
star
Relatie uit Afferden 2023

Wij zijn tevreden! Ga zo door.

star
star
star
star
star
Relatie uit Beringe 2023

Alles is prima verlopen! Leuk gesprek met de adviseur gehad.

star
star
star
star
star
Anoniem 2023

Een snelle verwerking van een schade. We zijn tevreden!

star
star
star
star
star
Relatie uit Arcen 2021

Telefonisch en per e-mail goed bereikbaar en snelle afhandeling. Heel prettig contact met de medewerkers.

star
star
star
star
star
Relatie uit Overloon 2021

Ik ben al jaren klant bij Summa en heel tevreden. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe anderen het doen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Egchel 2021

Is prima zo. Een 9 of 10 is zelden te bereiken met digitalisering, omdat te veel zaken toch heel persoonlijk zijn

star
star
star
star
star
Relatie uit Herten 2021

Communicatie goed, snelle en correcte afwerking

star
star
star
star
star
Relatie uit Bergen 2021

Betrouwbaar in de afspraken, helder van uitleg en altijd bereid tot goede adviezen

star
star
star
star
star
Relatie uit Roermond 2021

Snelle en duidelijke communicatie, snelle reactie bij schade.

star
star
star
star
star
Relatie uit Siebengewald 2021

Korte lijntjes, snelle afhandeling, vriendelijk

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021

Snelle en duidelijke communicatie. Polis goed leesbaar.

star
star
star
star
star
Relatie uit Kerkrade 2021

Korte lijnen. Je wordt vriendelijk en goed geholpen als er vragen of claims zijn.

star
star
star
star
star
Relatie uit Venlo 2021

Snel, makkelijk en mijns inziens zorgvuldig.

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021

Veelgestelde vragen

Een van mijn personeelsleden is ziek. Wat nu?

Je kunt eenvoudig ziek- of herstelmeldingen doorgeven via het portal van de verzuimverzekering. Kom je er niet uit of heb je hulp nodig? Bel dan 088 – 78 66 230 of mail via zakelijk@summa.nl.

Heeft deze vraag je geholpen?
Hoe kan ik de wijze van correspondentie die ik ontvang wijzigen?

Je kunt zelf aangeven of je correspondentie liever per post of per mail ontvangt. Stuur een e-mail naar zakelijk@summa.nl met de keuze en wij passen het voor jou aan.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga een bedrijf opstarten, waar moet ik rekening mee houden?

Laat je vooraf informeren over de risico’s en zaken waar je als ondernemer mee te maken kunt krijgen. Welke risico’s dat precies zijn, is volledig afhankelijk van het bedrijf dat je wilt starten en het al dan niet aannemen van personeel. We helpen je dan ook graag persoonlijk, want door jou te leren kennen, kunnen we jou optimaal helpen.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga op vakantie, waar moet ik op letten?

Heb je al een reisverzekering? Kijk dan wat je dekking is en of die geldt voor de plek waar je heen gaat. Heb je nog geen reisverzekering? Sluit deze dan eenvoudig af . Je kunt ons ook even bellen, dan kijken we er samen naar.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga een andere auto kopen, hoe kan ik dit op mijn verzekering wijzigen?

Je kunt online het formulier invullen of je wijziging telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 78 66 200.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga met pensioen, waar kan ik nu al op letten?

Dat ligt aan je wensen; wij kijken graag samen met jou wat je wensen zijn en welke route je nu al kunt bewandelen om met een gerust hart met pensioen te kunnen gaan. Plan daarom gerust een gesprek met ons in.

Heeft deze vraag je geholpen?
Kan ik bij jullie een zakelijke bankrekening openen?

Ja, dat kan. We kunnen dit voor je regelen via de Regiobank. We kunnen ook een spaarrekening voor je openen. Dit kan alleen in combinatie met een betaalrekening.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil een rekening afsluiten bij de Regiobank. Kan dat?

Jazeker, dat kan. Maak hiervoor een afspraak met een van onze medewerkers via 088 – 78 66 200.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil een andere woning gaan kopen, welke mogelijkheden heb ik?

Een andere woning heeft gevolgen voor je huidige hypotheek óf je moet voor het eerst een hypotheek afsluiten. Neem contact met ons op via 088 – 78 66 2320 en we kijken samen wat je mogelijkheden zijn.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik heb schade, wat moet ik doen?

Meld je schade online of bel met een van onze medewerkers op 088 – 78 66 230.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil mijn leegstaande woning gaan verhuren, hoe zit het met de verzekering?

Het verhuren is vaak gewoon mee te verzekeren. Plan een adviesgesprek in en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Heeft deze vraag je geholpen?
Alle vragen bekijken