Show menu

"Betrokken & Deskundig"

Update schade-afwikkeling na storm

Het zal u niet ontgaan zijn, op 18 januari is een groot deel van Nederland getroffen door een storm. Hierdoor zijn er forse schades ontstaan.

Op donderdag 18 januari kwam er nog net geen rook uit onze telefooncentrale; de hele dag door heeft het onophoudelijk schademeldingen geregend in alle soorten en maten. 

Deze storm doet een fors beroep op de beschikbare capaciteit. Wij zetten momenteel alle zeilen bij om alle schades zo snel mogelijk af te handelen. Het kan helaas gebeuren dat u langer op een antwoord moet wachten dan dat u van ons gewend bent.

Om ervoor te zorgen dat wij de schademeldingen zo goed mogelijk kunnen verwerken, vragen wij u om met een aantal zaken rekening te houden:

  • Lever de gevraagde stukken, indien mogelijk, in één keer aan 
    Denk hierbij aan foto's, offertes en nota's.
    Wij ontvangen de gevraagde stukken bij voorkeur via mail naar particulier@summa.nl of zakelijk@summa.nl

  • Vermeld bij ieder contact het schadenummer
    Vermeld dit schadenummer ook bij de stukken die u naar ons stuurt. TIP! U kunt het schadenummer ook terugvinden in uw 'Mijn polismap'. Klik hier voor de link. Of kijk hierboven bij Particulier-Klantportalen-Mijn Kluis.

Direct zelf regelen

Ik wil:

Liever persoonlijke hulp?

persoonlijke hulp Adres en route