Het Coronavirus houdt ons in de ban. Wij volgen de richtlijnen van het Kabinet en het RIVM tegen
verspreiding van het virus.
Dit betekent dat wij van thuis uit werken en u niet fysiek op een van onze kantoren kunnen
ontvangen.
Natuurlijk zetten wij onze dienstverlening juist in deze bijzondere tijd voort. U kunt daarom gewoon
bij ons terecht met al uw vragen. Bel of mail ons gerust. Onze medewerkers staan voor u klaar!
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen op kantoor.
Inmiddels is de storm van 23 juni alweer enige tijd geleden. Om ervoor te zorgen dat wij de schademeldingen zo goed en snel mogelijk kunnen verwerken, vragen wij u om met een aantal zaken rekening te houden:
Lever de gevraagde stukken, indien mogelijk, in één keer aan; denk hierbij aan foto's, offertes en nota's
Wij ontvangen de gevraagde stukken bij voorkeur via de mail. Deze stukken mogen verzonden worden naar particulier@summa.nl of zakelijk@summa.nl
Vermeld bij ieder contact het schadenummer, ook bij de stukken die u naar ons toezendt.
Ook in de vakantieperiode zijn wij druk bezig met het behandelen van schadeclaims. Het is desondanks mogelijk dat u wat langer op een antwoord moet wachten dan dat u van ons gewend bent.
TIP! U kunt het schadenummer ook terugvinden in uw "Mijn Polismap". Klik hiervoor de link of kijk hierboven bij Particulier-Klantportalen-Mijn Kluis.
Meest gestelde vragen Inmiddels hebben wij al vele vragen ontvangen over storm- en hagelschade. De meest gestelde vragen hebben wij voor u gebundeld op onze website. Klik hiervoor de meest gestelde vragen bij storm- en hagelschade.