Show menu

"Betrokken & Deskundig"

Update schadeafwikkeling 9 augustus 2016

Inmiddels is de storm van 23 juni alweer enige tijd geleden. Om ervoor te zorgen dat wij de schademeldingen zo goed en snel mogelijk kunnen verwerken, vragen wij u om met een aantal zaken rekening te houden:

  • Lever de gevraagde stukken, indien mogelijk, in één keer aan; denk hierbij aan foto's, offertes en nota's
  • Wij ontvangen de gevraagde stukken bij voorkeur via de mail. Deze stukken mogen verzonden worden naar particulier@summa.nl of zakelijk@summa.nl
  • Vermeld bij ieder contact het schadenummer, ook bij de stukken die u naar ons toezendt.
Ook in de vakantieperiode zijn wij druk bezig met het behandelen van schadeclaims. Het is desondanks mogelijk dat u wat langer op een antwoord moet wachten dan dat u van ons gewend bent.

TIP! U kunt het schadenummer ook terugvinden in uw "Mijn Polismap". Klik hier voor de link of kijk hierboven bij Particulier-Klantportalen-Mijn Kluis.

Meest gestelde vragen
Inmiddels hebben wij al vele vragen ontvangen over storm- en hagelschade. De meest gestelde vragen hebben wij voor u gebundeld op onze website. Klik hier voor de meest gestelde vragen bij storm- en hagelschade.





Direct zelf regelen

Ik wil:

Liever persoonlijke hulp?

persoonlijke hulp Adres en route