Corona virus

Beste relatie,

Het Coronavirus houdt ons in de ban. Wij volgen de richtlijnen van het Kabinet en het RIVM tegen verspreiding van het virus. Dit betekent dat wij van thuis uit werken en u niet fysiek op een van onze kantoren kunnen ontvangen. Natuurlijk zetten wij onze dienstverlening juist in deze bijzondere tijd voort. U kunt daarom gewoon bij ons terecht met al uw vragen. Bel of mail ons gerust. Onze medewerkers staan voor u klaar! Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen op kantoor.

Met vriendelijke groet,

Chantal Haagmans
Directeur Summa Groep

Klanttevredenheidsonderzoek
  • particulier@summa.nl
  • 088 78 66 200 (lokaal tarief)
Show menu
  • PARTICULIER
    • VERZEKERINGSOPLOSSINGEN
    • FINANCIEEL ADVIES
    • BANK
    • KLANTENPORTAAL
    • DIENSTVERLENING PARTICULIER
  • ZAKELIJK
    • VERZEKERINGSOPLOSSINGEN
    • FINANCIEEL ADVIES
    • KLANTENPORTAAL
    • ARRANGEMENTEN
    • BRANCHE SPECIFIEKE OPLOSSINGEN
    • DIENSTVERLENING ZAKELIJK
  • OVER SUMMA
    • OVER SUMMA
    • JAAR IN BEELD 2019
    • NIEUWS
    • VOORWAARDEN
    • FORMULIEREN
    • BROCHURES
    • ONZE MENSEN
    • SUMMA ASSURADEUREN
    • KWALITEIT
  • CONTACT

"Betrokken & Deskundig"

Waarom Summa

  • deskundigDESKUNDIG
  • betrokkenBETROKKEN
  • denken in oplossingenDENKEN IN OPLOSSINGEN
  • klantbeoordeling KLANTBEOORDELING: 7.6
8

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en de mogelijkheden worden duidelijk toegelicht.

Familie Steeghs

7,1

De verwerkingstijd is naar mijn mening te lang. Tussendoor worden we wel goed op de hoogte gehouden.

mw. Claessens

9

Alles was prima verlopen! Leuk gesprek met de adviseur gehad.

Anoniem

8.5

De factuur en kosten waren aan het begin uitgelegd. Prijs en kwaliteitsverhouding is goed.
Ook goede klik met de adviseur.

 W. Coenders

7.1

De hypotheekaanvraag duurde langer dan gedacht. Uiteraard was de hypotheek wat complexer dan bij niet-zelfstandigen. Over het algemeen wel zeer tevreden.

P. Nellen

8

De adviseur heeft ons goed geholpen. Hij heeft alle opties goed toegelicht en uitgelegd. Hij had het wel in de gaten als we iets niet helemaal begrepen en vroeg dat ook. Geduldig en duidelijk lichtte hij dan alles nogmaals toe. Hij nam de tijd voor ons en was goed bereikbaar als we hem nodig hadden.

Vivian

9,6

Duidelijk in uitleg en onderbouwingen. Correct afspraken nakomen!

Nicole

7,8

Perfecte uitleg en snelle reacties. In tegenstelling tot anderen waar men lang op antwoord moet wachten.

Paul Hagenkamp

Direct zelf regelen

Ik wil:
Schade melden

Liever persoonlijke hulp?

  • 088 78 66 200 (lokaal tarief)
  • particulier@summa.nl
persoonlijke hulp Adres en route
7.1

Dit vinden onze klanten:

De hypotheekaanvraag duurde langer dan gedacht. Uiteraard was de hypotheek wat complexer dan bij niet-zelfstandigen. Over het algemeen wel zeer tevreden.

P. Nellen

  • Oirlo
    Deputé Petersstraat 27
    5808BB Oirlo
  • Horst
    Herstraat 2
    5961GJ Horst
  • Panningen
    Schoolstraat 9
    5981AH Panningen
  • Weert
    Schoutlaan 26
    6002 EA Weert
  • Roermond
    Heinsbergerweg 32
    6045CH Roermond
  • Particulier
    T: 088 78 66 200 (lokaal tarief)
    E: particulier@summa.nl
  • Zakelijk
    T: 088 78 66 230 (lokaal tarief)
    E: zakelijk@summa.nl

Postadres:

Postbus 7071
5980AB Panningen

Downloadplein:

  • Voorwaarden / Verzekeringskaarten
  • Formulieren
  • Brochures
adfiz

"Wij worden gemiddeld beoordeeld met een 7.6"

Summa Schadeformulier

Schade aan uw auto is altijd vervelend. Hoe groot of klein de schade ook is, er moeten toch weer verschillende zaken geregeld worden.

Summa werkt voor schadeherstel via de Select Autoschade Service samen met zorgvuldig uitgekozen autoschadebedrijven. Wanneer u de afwikkeling van de schade via de Select Autoschade Service laat uitvoeren heeft u de volgende voordelen:

  • eigen risico wordt in de meeste gevallen verlaagd.
  • vervangend vervoer wordt geregeld.
  • schade wordt snel en vakkundig hersteld.
  • garantie op uw herstelde schade.
  • en de kosten worden rechtstreeks aan het schadeherstelbedrijf betaald, zodat u daar geen omkijken naar heeft.
Blikschade Ruitschade
Klik hier om een aangesloten hersteller te zoeken

Als u uw ruit moet laten vervangen kunt u gebruik maken van een aantal bij ons aangesloten ruitherstellers. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om de reparatie of vervanging van uw ruit door uw eigen reparateur te laten uitvoeren, veelal gelden niet de voorwaarden van de door ons geselecteerde herstellers.

Klik hier om een aangesloten hersteller te zoeken

Via dit digitale schadeformulier kunt u eenvoudig uw schade melden.

Voor meer informatie over schades kunt u terecht op www.summa.nl/wat-te-doen-bij-schade

Autoschade

Voor meer informatie over autoschades en het zoeken naar een erkende schadehersteller kunt u terecht op www.summa.nl/autoschade.

Schade melden


U kunt de beschadigde zaak door een reparateur laten beoordelen. Als de schade herstelbaar is, kan hij/zij een geschat schadebedrag aangeven. Is de schade niet herstelbaar? Geef dan de aankoopwaarde, aankoopdatum en geschatte huidige nieuwwaarde van een vergelijkbare zaak door.
Wij vragen u om ons het politierapport te mailen. Voor het merendeel van de meldingen kunt u via internet aangifte doen
Optioneel: upload een foto of bestand (max 10mb)
klik hier om uw foto of bestand te uploaden (max 10mb)
nog een foto toevoegen